No niin, nyt ollaan taas palattu normaali arkeen vapaiden jälkeen ja yövuorossa kupeksitaan.

Aloitetaan "hienosti" kertomalla heti alkuun, että mä en juo enää ikinä. Lähdin hieman väkipakolla silloin maanantaina parin ystävän kanssa viihteelle. Tai itseasiassa me juotiin punaviiniä kaverin luona ja katsottiin videota. Noh, siinä sitten sitä punkkua menikin aika rivakasti ja kun päästiin taxilla kaupunkiin, minä puhuin välittömästi norjaa ja portsari käännytti mut ovelta takasinpäin. Kotimatkallakin jouduttiin pysähtymään muutaman kerran mun huonon vointini takia. Ja seuraavana päivänä olin vielä myöhään iltapäivään saakka huonovointinen. Epäilen vahvasti, että huono vointi jne. johtui siitä viikon mittaisesta kitukuurista tms. Ja nyt todellakin ymmärrän, miksi alkoholi on täysin kielletty noiden vhh-kuurien aikana.

Toinen pas*a asia mikä oli ja tuli oli se, että  kun olo alkoi paranemaan, niin sorruin tilaamaan pizzaa ja limua eilen. Noh, tästä hienosta ja mahtavasta illasta/ kokemuksesta oli myös silminnähtäviä merkkejä vaa'assa tänään. -> 89,3 kg! Tadaa! Kyllä siis TODELLAKIN kannatti ottaa punkkua, oksennella, kärsiä pitkälle seuraavalle päivälle huonosta olosta ja vetää lohdutusruokaa/ahdistusruokaa ja nähdä koko hauskan setin tulokset. 

Voitte arvata naurattiko? EI. Mutta mitäpä tätä itkemään sen enempää. Todistin vain itselleni, että seuraavalla kerralla palautan koko fiiliksen mieleeni, ennenkuin annan ystävien houkutella mua mukaansa. 

Tästä päivästä lähtien (22.4) pussit kehiin kunhan herään "yöunilta". Joko täysi nutrauksena tai sitten osana.