Jee jee! Tänään se alkaa!  Olen nyt ihan tarmoa täynnä ja olen yrittänyt henkisesti valmentaa itseäni tulevaan koitokseen reilun viikon verran.

Hankaluuksia ja mielihaluja tulee olemaan, sen tiedän jo nyt, mutta mä todella aion selvitä niistä tällä kertaa. Ja mä todella aion saada pudotettua painoa tän kuurin aikana. Kestää sitten kuinka pitkään tahansa. Ensimmäinen tavoite on olla viikko tällä kuurilla ja sitten toisen....sitten kolmannen. Mutta ensin tämä yksi viikko.

Nyt on eka pussi avattu (suklaa) ja hyvin tuo menee alas.

Painoja/ mittoja tulen päivittämään viikon välein aina maanantaisin tuonne niille varatuille paikoille.

Here we gooooooooo.... Jee jee!

Päivän fiiliksiä lyhyesti.

Iltapäivällä vatsa kurni ja teki mieli haukata jotain. Kokoajan. Ja oli ihan outoa, kun ei tarvinnutkaan kokkailla mitään. Tyydyin siis katselemaan kaappien sisältöä. Olen juonut vettä enemmän kuin tavallisesti. Jossakin vaiheessa tuntui, että päätä alkaa särkemään, mutta ei sitten alkanut. Olo hieman väsähtänyt, mutta voi kyllä johtua tuosta matkastakin. Yritin nukkua hieman, mutta kun menin sänkyyn, niin olo tuntui pirteältä. (Ota tästä nyt sitten selvää).    1 pussi vielä jäljellä, otan sen ennen nukkumaanmenoa. Mutta huomattu on, selvisin hengissä ensimmäisestä päivästä!