Mä tunnustan. Mä sorruin eilen!!!! APUA!!! Mä vihaan itteeni.

Juttu meni näin. Töissä työkaverit ovat vuoronperään tilailleet roskaruokaa (pizzaa, kebab-ranskalaisia jne.) nyt muutamana päivänä. Mä olen sitkeesti kieltäytynyt niistä ja mennyt sotkemaan litkuja. No, sitten oon soitellu mun kavereiden kanssa, ketkä kertoo myöskin oikein ihanista ruoista. Mutta EILEN. Eilen mun poikakaveri kerto spontaanisti, että hän oli käyny kaupassa ja alko tekee jotain ruokaa. Mä EN pystyny hillitsee itteeni, vaan niinpä mä 2pss juoneena menin iltavuoron jälkeen käymää kaupassa ja nappasin sieltä Pastapussin!! WTF???? Tarkoituksena oli syödä vaa puolet siitä, josta olis tullu se 300kcal ja näin ollen 500 kcal ei olis ylittynyt. Mutta...niinkuin arvaatte, ni mä myös söin sen toisen puolikkaan. Yhteensä siis 600 kcal pastasta ja 200 niistä litkuista. = 800!!!

No, niinpä aamulla kun menin vaa'alle, niin paino oli siellä 86,7kg. Siis melkeen kilo heti takas. Nyt palaan takas ruotuun, ENKÄ todellakaan meinaa sortua!!!!

Mulla on ihan vätys olo ja pas*a jne. kaikkea muuta. Tsemppiä kaikille muille, älkää te retkahtako!!!! Niin ja erityiskiitos kannustavista kommenteista, niiden voimalla jatketaan pussittelua!