Moikka moi taas!

Laihdutus sujuu miten sujuu. Kivaa tämä ei ole. Olen pyrkinyt tarkkailemaan syömisiä ja olen ottanut nutrauksen osaksi elämääni. Korvaan siis joitakin ateroita niillä litkuilla. Tyytyväinen olen siihen, että olen saanut pidettyä ne pudottamani kilot poissa. No okey, vaaka näyttää, että kilo tullut takaisin, mutta luulen, että se johtuu noista naisten päivistä ja kroppaan kertyneistä nesteistä, joten en viitsi huolestua siitä. Luulen ja epäilen vahvasti, että paino palaa normaaliin viikon jälkeen.

Pyrin tälllä hetkellä korvaamaan aamiaisen noilla nutriletin juomilla ja mahdollisen väli/iltapalan ja muutoin pyrin syömään ns. karppiruokaa. Tosin, lihan ja kalan kanssa haluan vihanneksia ->salaattia, mutta yritän pitää hiilarit matalalla. Työkaverini on karpitellut n. 6vkoa ja pudottanut 6 kiloa tällä menetelmällä. Tuntui hienolta, koska siinä ei ns. tarvitse nähdä nälkää. Ja tuossa pussittelussa minulla ainakin oli koko ajan ruoka mielessä...

Olo tuntuu sellaiselta pirteältä, ei väsähtäneeltä, kuten esim. jonkin pasta-aterian jälkeen. Tiedätte varmaan mitä tarkoitan.

Tällä menetelmällä jatketaan ja odotellaan tuloksia!