Terve taas!

Eilinen loppupv meni hyvin, joinkin vaan 3½pussia. Kun ei ollut nälkä yöllä töissä. Tosin pyrin pitämään sen 5/pss/pv, koska nyt noustessani sängystä vatsa kurnii. Viiminen yö jäljellä ja olen ylpeä itsestäni, että olen pystynyt menemään näin kunnialla läpi. MITÄÄN muuta en siis ole syönyt! Ainoastaan Nutrilett-pusseja, kahvia maidolla (maidosta EN luovu). Ja aamuisin erään vitamiini poretabletin.

Olen ensimmäisestä välitavoitteestani, joka on 86kg ainoastaan 400g:n päässä. Aamupaino äsken mitattuna oli 86,4kg! Jee jee! Ja nyt huomaakin, että painonlasku alkaa hidastumaan. Tai no hidastumaan ja hidastumaan, mutta itsestäni tuntuu näin.

Yli puolen välin ollaan ekaa viikkoa tarpomassa läskejä vastaan, kun nyt vielä noi 3 päivää sais kunnialla läpi, niin voisin olla itsestäni oikeasti ylpeä. Ja mähän jumankvita saan ne!!!!

Niin ja en tiedä voiko noin pieni (n.3kg) pudotus tuntua "missään", mutta kun mulla on sellainen tunne, että housut ei ehkä kiristäis niin paljoa.... Voi olla mun omaa mielikuvistani.

Tsemppiä muille kanssasiskoille liikakiloja vastaan!

Päivitystä (00:45)

NYT tekee mieli KIINTEETÄ ruokaa!!! Kuvittelin jo, että voisin palkita itseni jollain "oikeella ruoalla" tulevina vapaapäivinä, mutta enhän mä niin tee, koska sitten kaikki kärsimys menisi hukkaan. Miten ruoka voi hallita näin paljon elämää? Yritän tsempata ja motivoida itseäni ja todennäköisesti mun on pakko tehdä itselleni jonkunlainen "uusi ihana minä- miellekartta" yövuoron ohella, jota voin sitten tuijottaa kun tulee heikko hetki. Nyt yksi pussi kehiin ja suu suppuun!