Aurinko paistaa, ensi sunnuntaina siirrytään KESÄAIKAAN! Olen löytänyt kivan miehen, ja tulevia matkoja ollaan suunniteltu. Sukuumme syntyi pienen pieni tyttö ja minusta tuli täti. Kaverit ovat ihania. Työt sujuvat hyvin. Kaiken siis pitäisi olla paremmin kuin hyvin....MUTTA, MUTTA.....

Aamulla pahin viholliseni (vaaka) näytti masentavia lukuja -> 89,7kg!! Se on paljon massaa tähän 166 senttiseen kroppaani. Ja niinpä päätin, että nyt, ennen Juhannusta ja muita kesän rientoja ehtisin hyvällä säkällä pudottaa muutaman kilon. Täytyy vaan olla selkärankaa!

Olen kokeillut lähes kaikki ihme pika dieetit (mm. Atkins, South Beach, VHH, Painonvartijat, Nuttrilett, Kaalisoppa, Ananasdieetti) ja siitä huolimatta painoni on näin paljon.

Huomasin joskus..ehkä 5 vuotta sitten kun olin eräässä tehtaassa töissä, missä painettiin hiki hatussa töitä, ja liikuttiin, että minä kuin ihmeen kaupalla laihduinkin 7kg parissa kuukaudessa. (Lähtöpaino oli silloin 94kg)  Että ainoa mikä auttaa, on liikunta! Ja ruoan tarkkaileminen! En nimittäin tuona aikana juuri jaksanut syödä mitään ihmeitä Gourmet pöperöitä kun kotiin pääsin. Muutama leipä ja kahvi ja unta palloon! :)

Nyt teen säännöllistä 3-vuorotyötä ja ruoka-ajat vaihtelevat koko ajan. Pyrin säännöstelemään jonkunlaisen rytmin itselleni ja lisäämällä liikuntaa. + rikastuttamalla ruokavaliooni kasviksia ja hedelmiä (olen ollut tosi ronkeli syömään noita...) :/

Mutta siis, tästä päivästä lähtien, painonpudotus on sallittua, jopa suotavaa!